Ragadós, rózsaszín cukormáz

Ma a zombi party alakulásáról akartam bejegyzést írni, de nem teszem...helyette másról mesélek.Cikával álmodtam (ő volt a hatalmas középsulis platói szerelmem három évig, de csak egy "lerondázást" kaptam tőle). A koliszobában voltunk kettesben nosztalgiáztunk a középsulis évekről, amikor tettem felé egy lépést és átöleltem: "- Az egész középsuli alatt kíváncsi voltam rá milyen érzés lehet..."- mondtam tétován. Ő ösztönösen lépett egyet hátra (mint mindig, ha túl közel haladtam el mellette suliban)... és felébredtem. Bűntudatom volt, előbb Vadász... most Cika... fordított sorrendben végigzongorázunk a Platói-exeken...? Anyáddal szórakozz, Álommanó...! Mivel ismerősök vagyunk facebookon tudomásomra jutott, hogy barátnője van. Már a kiposztolt állapot után jött az első félpucér ájtatos ábrázatú közös fotó. Magamban mosolyogtam is, hogy a csaj félpercenként szerelmes idézetekkel bombázta és az összes fotóján bejelölte (akkor is ha csak egy kerti szék volt rajta) Feltűnt, hogy elmaradt az íratlan facebook-szerelem etikett: se like, se puszi, se komment a másik féltől... a végén már átcsaptak könyörgésbe a szerelmes idézetek "tudom, nem lájkolsz sosem de most tényleg lájkold ha szeretsz egy picit" közben buzgó megjelölés továbbra is az összes kiskutyás-kismacskás képen... Aztán egyedülálló lett mindkét státusz... Cikájé hamarabb... Excsaj azóta minden nap három hiányzol címszavú idézetet posztol ki... (most mindenki azt hiszi ilyen fészbujkálós, pletykás öregasszony vagyok, rátok hagyom, szimplán szeretek okulni más hülyeségéből) Aztán Cika kezdett rám irkálni később: hogy mint vagyok, érdeklődött az eladó literes Jégeremre (aminek még mindig nincs gazdája 4000 Ft-ért), majd a kiposztolt zombi sminkes képek után Sünci után is. Rákérdezett csinálunk-e hármasban szobában iszogatós partit egy kis nosztalgiázásssal? Akkor még gondolkoztam a dolgon. Az írkálás közben érdekes dolog történt. Perverzebbnél perverzebb dolgokat pötyögött be...pl: megkérdezte, hogy nem lennék e-vevő az ő tökéletes testének örökítő anyagára...? (Azt mondtam hirdesse meg inkább ebay-en vagy Vaterán.) Rádöbbentem itt nincs kegyelem. Ősi chates múltamban az ilyen érdeklődési körű egyedeket szívattam szarrá, miközben négyen öten körbeültek a trollabbnál trollabb beszólásokból szemezgetni. Leporoltam az agyamat és ilyen szófordulatok születtek:

Cika: Reggel egy boxerben ébredtem:) %esély volt rá:)

Én: a többit lelopták rólad reggelig?

Cika: Lehet mert nem nagyon tudtam hogy került le rólam:)

Én: lehet egy homár megkörnyékezett XD csak nem emlékszel rá

Cika: kinéznéd belőlem?

Én: rólad, már mindent el tudok képzelni XD

Cika: Másnap kellet volna fájnia a seggemnek nem?Mert?:)

Én: és a torkod nem fájt?

Éreztem ahogy a vastag ragadós rózsaszín máz kezd lepattogni az agyamról. Minden egyes mondattal az aranyos magányos, tapintatos kisfiú, aki mindig az első sorban ült, hogy le ne maradjon a tanár bármely szaváról is lassan olvadni kezdett, mint a gonosz nyugati boszorkány... olvadt, és formálódott... a metamorfózis végére ott állt előttem korunk faszagyereke: akinél a szabadidő nem múlhat el sárga földig leivás nélkül(és még dicsekszik is vele az állatja), aki a hülyét pontos j vel írja, aki első kanyarból rámászik bármelyik kapcsolatos nőszemélyre, és képes kihajintani, ha nem képes extrákat nyújtani számára. És ráadásul rendőr... Az ilyet mélységesen meg tudom vetni... Úgy gondoltam megadom a kegyelemdöfést:

Én: miért mentetek szét a barátnőddel? pedig szép pár voltatok ;)

Cika:Túl gyerekes volt, az anyja meg házisárkány

Én: pedig a gyerek tud szeretni igazán és őszintén :)grinhogy érted, hogy gyerekes volt?

Cika: Köszi de nekem nem gyerek kell olyan nő aki megtudja adni ami kell ágyban és azon kívül is:)Nem tudnám leírni itt

(pedig nyilvánvalóvá vált a felsorolás sorrendjéből...)

Én: neked nem nő kell akkor, hanem kurva :)

Cika: Kurvárol szo sem lehet,De nem úgy értem ,viselkedjen úgy mint egy felnőtt. Ne rohanjon az anyucihoz egyből :D

Most egy nála jóval fiatalabb lánytól milyen jogon várja el, hogy felnőtt legyen, ha ő is úgy viselkedik, mint egy utolsó mócsing...? Az excsaj már nem volt röhögnivaló... pont mint én 7 évvel korábban... szegény tapasztalatlan kislány, aki elsőre belemarkolt a kulába, és még mindig azt hiszi csokoládé.

Én: most mit csináljon ha fingja sincs az életről, és 20 kilométertől messzebb még sosem volt otthontól? persze hogy odamegy, ahol eddig a megoldás várta!

Cika: mert én sose mentem:)

Én: ő lány

Cika: és?

Én: ők egész máshogy élik meg a dolgokat, meg neked előtte ott volt miskolc tapasztalatszerzésnek

Cika: ja

Én: itt ugyanez megy, aki még otthonról egy centit se ment el az elsősként vagy begubózik és nyöszörög, vagy azt hiszi most már ő fingta a passzát-szelet és esténként a klotyóba ordibál

Témát váltott. Nem tudom sejtette-e, hogy a Passzát-szél-fingó az ő jellemrajza. Felhergelt, ezért megírtam Süncinek, hogy kedves Cika sulit követő kedden jön fel hozzánk, feltehetőleg egy vodka társaságában. Kötelező jelleggel folytatnunk kell az oltogatást. A biztonság kedvéért hozza el a kisbaltáját, mert most nagyon rá van izgulva... Feltette, hogy biztos meg akar fektetni minket.

- Meg a rákot! Ha keménykedik kivágjuk az ablakon, a farkát meg hozzákötözzük azablakkilincshez...!

Azért készenlétben tartom a bicskámat... sokszor kihúzott már a szarból.

2012/10/18