Vérfrissítés

Nos, már nem én vagyok a legfrissebb konyhalány....

Ma volt az első napja újdonsült kolléganőnknek. Egy idősebb szomszéd falusi nénikéről van szó, aki a 30 ezres nyugdíját akarja kiegészíteni, hogy a rendezvények alatt itt konyhalánykodik. Bibivel voltam beosztva, de miután megérkezett a Maris, különvált tőlem szemlátomást hagyva, hogy én legyek az idegen vezető. Én amit tudtam körbemutogattam. Szerintem a többi konyhai személyzet valamilyen szinten berághatott rám, hogy úgy mutogatok, meg magyarázok itt, mintha én lennék az atyaúristen. Mindegy. Szakad rólam a víz, nem tudtam megfelelő tempóban dolgozni, pláne rendezvény is volt. Most már tudom mit érezhettek, amikor én voltam épp az újonc...

Holnap egész nap vele leszek beosztva. Remélem borzasztó rossz idő lesz és egy vendég se néz felénk...