Egyszer kopp, másszor hopp

A tegnapi egy igazi vegyes-nap volt...

Korábban már lábra kapott a hír, hogy nemsoká prémiumosztásra készül a Nagyfőnök. A borítékok már múlt héten megérkeztek az irodára. Már gondolatban el is költöttem az összeget (varrógép, jóga labda), de tegnap bizony azt a hírt kaptam, hogy az összeg a tavalyi munkára vonatkozik és havonta egy tízest takar... Mi december elején kezdtünk és ha szigorúan vesszük nincs egy hónap. Valószínű a Nagyfőnök is szigorúnak vette, mert se Édeshez, se hozzám nem jutott egy vas sem... Pedig tudtommal a konyhások már mind kaptak.

Püff neki...

Így kissé lehangoltan fogtam a munkám egyik friss elemének: Múlt hét óta a Csárda mellett üzemelő horgászboltnak is én adom ki az elfogyott áruk pótlását a raktárból. Mivel ez új terep tizenféle cuccal, egy etetőanyagot fél óráig kerestem a boltossal, míg végül arra jutottam, hogy az a fajta pont nincs. Miután visszavittem a raktárkulcsot megjegyeztem Királyfinak, mivel a szerdáim teljesen szabadok, nem lehetne-e ezt a folyamatot akkorra helyezni és így arra a napra csak az a fél óra feladatom lenne. Most is ketten voltunk beosztva konyhalányok és így 40 percre otthagytam a "páromat". Á nem... beírja a horgászboltos igénylőlapjára hogy csak hétfőn és csütörtökön van kiadás... akkor úgyis a rendeléseket csinálom, meg több konyhalány van beosztva.

Pff... pedig reméltem, hogy egy picit fel tudok tornázni a munkaórán.

Később feljött a karbantartó a segédjével a konyhára. Az új szakács (akivel legutóbb rémálmodtam) előző nap elzárta az egyik csapot, de úgy, hogy a tekerője szanaszét tört, és még a vas is meghajlott, amire felbiggyesztve van. Tényleg jó erőben van a gyerek...

Megkérdeztem mikor járnak felénk átfúrni a falat, mert a hálószoba ajtaját nem tudjuk becsukni a tv kábel miatt. Már legalább hétszer szóltunk nekik emiatt... Most is azt a választ kaptam, hogy majd... Akkor szombaton tuti nem alszunk a lagzi miatt...

Ennyit erről...

Pár óra múlva visszajött a segéd. Hatalmas csodálkozásomra kérte a lakáskulcsot, mivel kifúrási szándékkal jött. Később láttam, azontúl, hogy tökéletes pontossággal csinálta meg a melót, még fel is takarított maga után ezazzz!

Műszak lezárásnak hoztam mosogatószert a raktárból, amikor látom Királyfi bátyja hív. Megkérdezte dolgozok-e még, és menjek fel egy kicsit az irodába.

Elkapott az ideg. Tudtam, hogy a horgászbolt anyagbeszerzéséért felelős és biztosra vettem, hogy az etetőanyag kiadásnál csesztem el valamit. Biztos kiadta a rendszer, hogy volt még abból a típusból, csak én voltam vak, vagy félreértésből nem pakolták ki oda, és most biztos rajtam akarják keresni... Sőt lehet ki is fizettetik velem a hiányzó cucc árát...


Ilyen állapotban értem fel az irodára.

Egy laptoptáskával várt. Benne egy piros Lenovo Thinkpad-el. 

" - Tessék, ez mostantól a te szolgálati laptopod. Használd egészséggel munkára.. vagy amire akarod... van hozzá cd lejátszó, ott a töltője a táskában, tettem rá ofiszt és alap programokat..."

Huhhhh.....

A dolog szépséghibája az volt, hogy elfelejtette rátelepíteni az irodai nyomtatót, de a holnapi rendelés elkészítésére már tuti megkapom.