Cika... talán utoljára

"Cipelni magunkkal haragunkat olyan, mintha izzó parazsat kapnánk fel, hogy valakihez hozzávágjuk, de csupán magunkat égetjük meg vele." /Buddha/

Ott hagytam abba a sztorit, hogy bevetettük Klárikát: A guminőt. Jelenleg 406 "lávnál" jár...

"Padló-tribulálónk" keményen ráharapott a csalira... A terv kétség kívül bevált.  Klárika jóvoltából már legalább három találkozót úsztunk meg vele. Inkább vele chatel, minket pedig jótékonyan elfelejt. Sünci egyszer meg is jegyezte milyen paradoxon a helyzet: " - Belegondoltál már abba, hogy most kitaláltunk egy karaktert, ami voltaképp mi vagyunk, csak azért, hogy felejtsen el minket?!"  Vállrándítás volt a válasz:"- Digitális kapcsolatot tartunk fent annak érdekében, hogy elkerüljük a személyes kontaktust. Online kevesebb esély van rá, hogy megrakjon, mint személyesen!"

Kábé két hete esténként chaten beszélgetnek. Most jelenleg én játszom Klárika szerepét. Kedves, aranyos kislány, aki csak szeretetre, értékálló dolgokra és a munkája megmaradására vágyik (mellesleg két hónap megismerési időt szeret tartani chat-találkozó és telefonszám csere előtt és nagy anti-facebookos).

Semmihez sem fogható érzés: egy másik ember bőrébe bújva faggathatod akármiről, múltról, jövőről, életstílusról. Micsoda meglepetések érhetnek arról, akit azt hitted ismersz...! Vicces volt látni, hogy a középsuliból ráragadt bece-nevet nem vallotta be, hogy gúnynévként kapta... vagy korábban vörösborral kínáltam, és csak húzta rá az orrát, most kedvenceként állítja be... Egy buliban elhagyta a kabátját (egy másik részeg azt hitte az övé) az egész facebookot telejajongta vele, Klárikának már azt mesélte, hogy teljesen higgadt volt. Előre tudta, hogy meglesz. Ja, akkor azért vett aznap egy újat 15000-ért... Ezek csak apróságok... Sugárzik belőle a simulékonyság. Még korábban Klárika beugrása előtt írt nekem. A beszélgetés lényege az volt, hogy ő alig várja a középsulis osztálytalálkozónkat (idén nyár). Aztán tett egy kijelentést "- A képükbe akarok röhögni, hogy a többiek nem vitték semmire!" még ennél tarkábban is kifejezte magát. Látszik, hogy Avengers (skorpió) a csillagjegye... Nem tudtam kitudakolni, hogy milyen tüskét forgattak meg benne anno... Tudom, hogy néha cikizték, de annyit én is kaptam és mégse heherésznék a képükbe, hogy főiskolán tanulok te meg gyesen vagy vazz!

A saját haragom jutott eszembe... Most voltaképp én is ilyen agresszív kismalac volnék, mint ő...? Ugyanúgy kárörvendően röhögök rajta, a "semmirevalón" mint ahogy ő tervezi a találkozón...? Kinek akarok bizonyítani...? Ennyire gyerekes lennék...? Beleborzongtam.

Rákérdezett, hogy alhat-e nálunk a padlón és egy "jobban szeretnénk, ha az éjszaka folyamán nem esnénk keresztül senkin, amikor retyóra megyünk" - érvvel leállítottam.

Május végéig ki kell húznia Klárinak... akkor megússzuk a zaklatást.

Ugyanis akkor költözünk ki a kóterből...

Ezután Klárika egy csettintéssel szertefoszlik, akár Castiel...

Na jó, talán nem ilyen durván...

2013/03/28