Jobb leszek!

Tíz perc múlva este hét... felhúzok egy random rövidnadrágot és egy topot, félig töltök két ásványvizes palackot, benyomom a gép szemét és kapcsolódom... bemelegítésként helyben futás. A fújtatásomra Édes frissen lezuhanyozva, üdén egy szál semmiben sétál ki a hálószobából. A küszöbnél megáll. Kezében egy tálka sós mogyoró.

"-Hát te meg mit csinálsz?" - kérdezi engem bámulva rágicsálva.

"- Tornázom...na, ne nézzé'!"- lihegem miközben rájövök, hogy jobb lett volna melltartót húzni.

Észrevettem, mióta bejött a meló más tereken piszkosul kijöttem a gyakorlatból

1. Írás: Elkopott a fogalmazásom és bizony a nyelvtanom is. A korábbi posztjaimban több a szellemesség és kerekebb a mondanivaló. Nemrég komolyan elszégyelltem magamat, amikor elgondolkoztam rajta, hogy a tébolyt milyen j-vel is írják. Valamivel jobban éreztem magam, amikor Édes megkérdezte, hogy a fokhagymát, g-vel vagy k-val írják...? Na, mindegy. Arra gondoltam gyakorlásképp meló után minden hétköznap két órát szánok bejegyzés írásra. Pápámmm... meg is van a nagy visszatérés oka!

2. Testmozgás: Mióta dolgozom sac/kb három kilót adtam le. Azt hittem a konyhai meló valamennyit dob a fizikumomon, de sajnos tévednem kellett. A fenti esetben fél óra után a mellemen kívül a nyelvem is lógott, pedig egy pár éve egy ilyen gyakorlat meg se kottyant volna. Pláne anno karatés koromban. Szóval formásítás céljából legalább keddenként tornázom egy picit onlájn a Jónőkkel... Lehet veszek egy nagy gimnasztika labdát is, ha találok jó áron. A fősulin imádtam a labdás tornát és azt mondják az ember gerincének is jót tesz, ha szék helyett olyanon ül.

3. Kreativitás: Egy pár éve elkezdtem olajfestészettel foglalkozni, de mióta itt vagyunk egy képen dolgozom. Faliórát akarok belőle készíteni, de persze azt is ellustáztam. Pedig az új szálláson sok az üres fehér fal és mind arra vár, hogy saját kreativitásommal új köntöst kölcsönözzek neki.

4. Igényesség: Korábban órákat voltam képes kúrálni a körmeimet, a szemöldökömet vagy épp a hajamat. Manapság ez kimerül öt percben. Ha nagyon ráérek tíz. Nagyanyám, amikor legutóbb látott, azt mondta "ment el a hajadból". Brrr... ezen is változtatni kell mielőbb.

5. Idegen nyelv: Büszkén mereszthetem magam, hogy van egy középfokú nyelvvizsgám, de az a gond, hogy amit az ember nem használ, azt bizony felejti. Ugyanígy állok a fősuli tananyagával is. Habár mostanában nem is fogok Német-pont rendszer szerint számolni, vagy garanciális esetekkel foglalkozni, de egy külföldi vendég bármikor megkérdezheti merre van a mosdó...

6. A helyes időbeosztás: Oké... ez korábban sem volt az erősségem, de a remény hal meg utoljára. Fuh... már ennyi az idő? Rögtön jön az ember, pedig még porszívózni, felmosni és levest főzni is akartam vacsira...!

Ennyit erről -.-"