Révben... vagy mégse?

Idejét se tudom mikor írtam utoljára... Nos, itt vagyok újból.

Csárda... Itt vagyunk továbbra is. Édes halászik, én mosogatok, és árut rendelek/veszek át. A különbség annyi, hogy majdnem a konyhalányok fele van itt, mint korábban írtam. Mivel alacsony a fizu és elterjedt a híre, hogy hétvégén is bizony melózunk. Úgyhogy aki marad, az a hiány helyett is melózik.

Hogy valamit kompenzáljanak dobtak egy kicsit a fizunkra, és engem is beraktak rendszeres délutános műszakra, hogy ne legyen kiesés. Emiatt párszor felháborodtak a szakácsok, mivel a műszak kezdete (délután 2) előtt, mondjuk reggel 9-kor nem méltóztattam lejönni árut átvenni.

Újabban Zizi mondott fel, aki borzasztó "puszipajtásom" volt, főleg borzasztó... Korábban próbáltak búcsúajándékra gyűjteni neki, én persze egy vasat nem adtam bele. Majd elengedem a tartozását, hitelbe vagy négy nadrágját foltoztam meg...

Szóval úgy döntöttünk mielőtt jönne a nyár, és az igazi bélkihajtás akkor eddig, és ne tovább...! Szenvedjen ezzel a rengeteg munkával és szarkeverő bandával akié a kóceráj...!

Jövő nyáron leszünk 10 éve együtt Édessel, és úgy döntöttünk mindketten megérettünk egy közös vállalkozásra...

Egybekelünk és lesz egy babánk...!

A megvalósítás folyamatát úgyis dokumentálom ;)