Azt a mindent jobban tudó szőrös k*rva anyátokat!

Fel vagyok húzva most már...Nem kicsit, nagyon.

Tegnap kaptam a tantónénitől az üzenetet, hogy nem sikerült fényesen az egyik írásbeli záróvizsgám... Voltak egy páran, akiknek nem ment, de azoknak "besegített". Szóbelin be kell vágnom mindent, mint szél a budiajtót. Muter folyamatosan csesztet, hogy bukta lesz. Nagylelkűen elvállaltam, hogy felveszem a kapcsolatot a fősulival és lefoglalom a szállást az államvizsga idejére annak, aki nem akar mikrobusszal hat órát utazni három nap alatt. Ma fel is vetettem a témát összeírtam volna a névsort, hogy küldjem az e-mailt, de persze bele kell szarni egy személynek...!"Ez nem is így volt megbeszélve...én nem is tudtam róla...Tanárnővel, inkább busszal." Higgadtan kifejtettem (homlokomon dagadó érrel), hogy én lakom a legmesszebb, nem fogok hajnalba kelni, hogy éjfélre érjek haza. Előző konzultáción is már kifejtettem a véleményem, de mindenki elpriccolt, aki meg nem jön be magára vessen! Nem fogok senki után szaladgálni, akit nem érdekel, nem szól stb aztán meg húzza a száját azt szintén leszarom. "Jól van én csak azért húztam fel magam mert nem így volt..." Te csak ne húzkodd magad, mert én húzlak fel egy fára...!(persze ezt nem mondtam). Szerintem én jobban fel voltam húzva...mikor feloszlott a csapat és csak páran maradtunk orbitálisat rúgtam a lambériázott falba:"- A jó szőrös anyját mindnek!Főleg ennek a hájas seggű ribancnak, aki mindent jobban tud! Valamit szól az ember és egyből beleköt! Mégha rá tartozna, de kocsival jön! Baszki, mindjárt lefoglalom a sajátomat a többi meg felőlem fejre is állhat! Intézze ez a seggfej, ha ennyire tudja!" Rick csak pislogott, mint béka a moslékban..."- Édesed látott már ilyen állapotban? Biztos még jobban beléd szeretne!" Igen, ahhoz se kellett sok, hogy őt is lerúgjam...

2011/06/03