Bogár a fülbe

Muter, újratöltve...

Nos, mivel a kora tavasz és az éjszakai műszak fáradtságának jelei mutatkoztak rajtam (fejfájás, szédülés, étvágytalanság és éjjeli baglyosság), ezért kiírattam magam a dokival pár napra (egy napra adott igazolást, de az már egy másik történet, hogy hogyan lett az egyesből négyes...).Persze ezt az időt hasznosan töltöttem (takarítás, szakdoga darabjainak összeszedegetése, vázlat lepasszolása, shopping).Részt vettem egy urna elhelyezési ceremónián(nem élvezetből, hanem rokonságból),  azután vettem négy jegyet a Metál Farsangra.Este persze elújságoltam Édesnek a jó hírt.Ő azzal reagált, hogy szombaton már megy melózni, ha enyhül az idő.Basszus...Már három hete terveztük, hogy megyünk erre rotty azHeadbanging Cats! Pictures, Images and Photosegésznek. Bejelentettem, Muternak és Nővérnek, hogy más alternatívát kell találni.Muter újabban ismét áttért régebbi hobbijára a fülembe való bogár ültetésre (Pl: Ha elmész még fősulira az legalább három és fél év lesz, azt nem fogja kibírni a ti kapcsolatotok, legalább el kell jegyeztetned magad, vagy keresni rövid úton egy jobb pasit) és most Nővér is kontrázott mellé, hogy ez biztos csak ürügy, hogy ne kelljen jönnie.A nyavaját!Elég szarul venné ki magát, ha a munkaadónak azt mondaná az első nap előtt, hogy bocsi, most nem tudok melózni + beköltözni, mert menni kell heavy metal koncertre a nőmmel és a családjával.Szerintem a másfél éve keresett melónak egyből annyi lenne.Abban maradtunk, hogy mi hárman csak elmegyünk valahogy, ha Édes nem is fog jönni (nyolc rugót csak nem vágunk ki az ablakon).Én meg persze továbbra is reménykedem, hogy fagy lesz nappalra is (akkor nem tudnak halászni, mivel nem túl egészséges, ha a kifogott halakra ráfagy a nyálka) és nem kell új pasi után néznem a koncert alatt, ahogy Muter ajánlotta.Jó előjel a mai havazás...

2011/02/24/