Csapjunk a lecsóba!

A kádban csücsülök.Elálmosodtam a meleg, illatos fürdővíztől.Néha összerezdülök a bojlerből  a vállamra csöpögő hideg víztől, vagy épp Édes tökéletes talpmasszázsától.

Ő a kád másik végében gubbaszt és szemlátomást örömmel hallgatja kéjes szuszogásomat.Befejezi a masszírozást, majd vigyorogva puszit nyom a vizes talpamra.Nevetek.-Mit vegyek neked karácsonyra?- kérdezem nagyot sóhajtva.

-Nekem mindegy.-nézett rám meghatározatlan színű szemével.

-De nem akarok neked felesleges dolgot venni.-kötöm az ebet a karóhoz.

-Akkor ne vegyél felesleges dolgot.

-Jó...akkor plüssmacit nem kapsz.

-Basszus, pedig arra vágytam...-viccelődik.Nem áll messze a harminctól, de úgy nevet, akár egy kisfiú.Folytatom a bizarr felsorolást, ő túllicitál és együtt nevetünk.

-Akkor máshogy kérdezem.Mit kérsz névnapodra?-beugratós kérdés, mivel a névnapja majdnem egybeesik a karácsonnyal.

-Ne vegyél rá külön.Felesleges.-mondja és félresöpri arcából a copfjából kimaradt tincsét.

-De úgy nem jó...

-Mert?

-Te is külön veszel ajándékot az alkalmakra...Na jó, egy valamit kapsz a kettőre, de az valami nagyobb értékű lesz.-jelentem ki és egy márkás karórára gondolok.

-Rendben.Én is úgy terveztem, hogy születésnapodra valami komolyat veszek, márha minden stimmel, de lehet még nem állok olyan anyagi helyzetben...- mintha kicsit zavarban lenne.

-Karácsonyra meg egy jelképeset, hogy azért mégis csak karácsony...

Még megengedek egy poénos találgatást(Óh, veszel egy Ladát?!De jó lesz kocsim!), de máshol jár az eszem...Bogarat ültetett a fülembe...Mi az istent akart ezzel mondani?Meséltem pár embernek a sztorit.Ők jegygyűrűre tippelnek.Nem azért, mert nem szeretném, de én félek ettől...Lassan másfél éve vagyunk együtt békében, szeretetben.Hét év van köztünk, de ez sose volt gond.El tudom vele képzelni az életem a családalapításon keresztül az egymás mellé temetésig, de mégis frusztrál, ha arra gondolok, hogy élesbe is mehet a dolog.Nővérem óv attól, hogy ő az első barátom.Na és?Neki meg én vagyok az első csaja.Kvittek vagyunk.Lehet, csak szoktatnom kell magamat a gondolathoz.Már nem is tartok tőle annyira, mint eleinte...Hétfőig van időm megszokni...Akkor töltöm be a huszat.

Ezek után mekkora fika lenne, ha vibrátort venne...!:D

/2010/11/16