Karácsonyi "szerethetnékség"

A héten figyelhettem meg ezt az érdekes jelenséget.

A hét elején Matykával beszélgettem szünetben a mostan indult nagyon vadiúj "szipi-szupi" Való Világról (ahova mellesleg egy bizonyos köbcenti felett és IQ alatt vesznek fel nagyon eladható emberkéket).Előadtam, hogy a következő részbe én is jelentkezem, ha nem lesz se pénzem, se barátom - kiosztani a ribancokat és a striciket."Akkor hozzám is jöhetsz nyugodtan"-jegyezte meg csendesen eddig hallgató társam. "-Minek?Kiosztani?"- sejtettem, hogy mire gondol, csak tettem a szőkét. "-Nem én gyereknevelésre, főzésre, takarításra, mosásra gondoltam, de persze besegítenék..."Örültem, hogy ekkor lépett be a tanár, így a téma megszakadt...

Rickkel fogalmam sincs, hogy a fenében, de bármiről is beszélünk, - lehet akár mosás, főzés, filmek, következő zéhá vagy netán a katolikus pápa - érdekes módon mindig valami erotikus téma felé gombolyítja a fonalat. Ilyenkor legtöbbször úgy teszek, mintha megakadtam volna és bejelentem, hogy számomra túl magasröptű volt a szófordulat, vagy épp bambán vigyorgok, magamban viszont csípős megjegyzéseket teszek. Valamelyik nap is az utóbbit választottam (nem tudom, hogy a kerítés rácsairól hogy terelődött a téma az intim méreteire, na mindegy!)Bejelentette, hogy bizony az "övére" még sosem volt panasz!Magamban gonoszul hozzátettem:"De vevő sem..."

Tegnap 6 éves unokaöcsém ajándékát indultam beszerezni, persze lyukasórához híven két ellentétes nemű hallgatótársammal, Matykával és Rickkel . Útközben, mint mindig ömlött belőlünk a hülyeség és már sikerült addig csűrnünk-csavarnunk a szavakat, hogy Matykát sikerült homokosnak titulálnunk. Én kijelentettem, bizony nincs bajom a melegekkel, sőt szerintem kifejezetten aranyos valamelyik.Rick persze csapott a dologra:" - Én is voltam aranyos valamikor..."ekkor vetettem fel reménykedve, hogy összejöhetnének egymással, akkor mindkettőjüknek lenne párja."Mi veled akarunk összejönni." jelentette ki Rick, Matyka pedig hevesen bólogatott.Ekkor mint megannyiszor kifejettem, hogy már foglalt vagyok másfél éve, és nem is tervezek beújítást! Rick szerint ez nem akadály...Tájékoztattam, hogy rendelkezek gerinccel, nem úgy, mint egyesek (magamban: azt a szőrös csalfa anyukádat környékezd meg)!Miután beszereztem sikeresen a forgós kisautót ismét bepróbálkozott:"-Jujj, de jó!Ugye veszel nekem is, mert szeretsz?" Szeretgessen meg téged a balástyai rém...!

Őszintén haragszom ezekért a beszólásokért.18 éves koromig rám se bagóztak a fickók, most meg?Összejött végre egy,aztán csak úgy nyomulnak kettesével.A karácsonyi hangulat teszi, vagy ez valami új perverzió a foglalt csajokra gerjedni? Valahol azt olvastam, hogy ez azért van, mert akinek kiegyensúlyozott a kapcsolata, az sokkal vidámabbnak, önbizalomtelibbnek, magabiztosabbnak tűnik és ez másoknak imponál.

Ideillő mondás: "A nők olyanok, mint a wc-k. Vagy foglaltak, vagy le vannak szarva."

2010/12/09/