Mondd Láv Lááááv!

Folytatódik a Cika-lekoptató akció!

Elgondolkoztunk azon, hogy beregisztráljuk egy meleg társkeresőre (számostul) hátha rájön nem olyan jó érzés, ha az embert folyton cseszegetik. Végül elvetettük az ötletet. Mivel rendőr, biztos le tudná nyomoztatni a regisztráló gépet...

Más jutott eszembe: Sejtettem, hogy be van regisztrálva egy társkeresős portálra, így gyorsan kerestünk google-ön egy képet egy teljesen átlagos külföldi lányról és kreáltunk egy hamis regisztrációt. "Guminőnk", most legyen Klárika, 25 éves, barna hajú-szemű, Budapesti, szereti a futást a sportot, a kutyákat, az animéket, és piercingje van, (mellesleg szeret fűzőben és harisnyakötőben fétiselni). Miután ezzel megvoltunk, bepötyögtük a keresőbe Cika pontos jellemzőit: nincs találat. Próbáltuk másképp: szintén semmi. Már Sünci elbizonytalanodott, de tettem még egy próbát: egy hatalmas sikoly! A második oldalon ott feszített teljes baltaarcával, üvegkarcoló állnagyságában. Bele is vetettük magunkat a profiljába: az intim fülnél felszaladt a szemöldökünk tarkóvonalig: "-Ez borotválja brét...? Minek? Még csaja sincs! - Tudom miért! - Sünci kérdőn nézett vissza. - A fa is nagyobbnak tűnik, ha nincs rajta lomb!"  Bár a saját farfotói után nem meglepő.Hiúság, Cika a neved. Vagy komplexus...?

Guminőnk küldött neki egy kacsintást, hátha ráharap a csalira. A tervünk szerint Klárikánk felveszi vele a kapcsolatot, ha ismét el akar jönni hozzánk randira hívja, így eltéríti tőlünk... Tudom, csúnya dolog félrevezetni a másikat, de ajánljatok jobb megoldást egy erőszakos, nyomulós megbántani nem ajánlós emberre, aki mellesleg rendőr is! A fejlemények: Klárika nincs fent 24 órája az oldalon, de már kapott 170 "lávot", 5 baráti felkérést, 25 flörtölési felkérést, és kb. 125 levelet... Kíváncsiságból beleolvasgattam: a legalapabb Klárikával dumcsizni szeretne, a bevállalósak masztizni előtte, az extrémek asszonyt megcsalni, vagy épp muffot simogatni. Van közöttük aki orvosnak vallja magát, más könyvelő, vagy közalkalmazott. Engedtem a csábításnak és kettőnek válaszoltam is.

Első verzió

Mivel ismertem a beugratós szöveg csattanóját (Büdös a p*na de fincsi) előregyártott ellenszenvvel indítottam.

C: Tuod mit mondott Leonardo Da Vinci Klárika? 

K: Tudom és nem érdekel.

C: Végre 1 felvilágosult lány a mosolyodból ítélve nagy csoki fun lehetsz?

K: Bebuktad... én a savanyú káposztát imádom 

C: De a humorod az úgy látom nem savanyú, és miért pont azt?

K: Pedig egyértelmű: A csokitól az ember hájas segget, diabetes mellitust, meg fogfájást kap. A savanyú káposzta meg egy valódi vitaminbomba.

C: Egy fittness menyecskével akadtam össze, vagy nálad első az egészség? 

K: Első az egészség, a többi csak ráadás. Már a Norbi is megmondta 

C: őt én is bírom  és a mosoly nálad a vitalitással jár vagy állandó?

K: Helyzetfüggő teljesen...

C: Elég kreatív lánynak tűnsz nekem szerintem megbirkózol ezzel a tesztel

vezetéknév...........
keresztnév............
facebook link............

K: Bocs, de itt kifújt a kreativitásom...

C: Sejtettem, hogy ezzel a csábos képpel csak lávolási versenyt rendeztél a barátnőiddel  és teli lesz a pelus ha facebookon is beszélgetni kell majd, 

K: Messze vagy mint Tokiótól San Fransisco...

C: Ha kelet felé indulsz el nincsenek ám olyan messze  tudod neten két féle lány van a kedves cuki csajok és az ego menyecskék akik szeretik az elérhetetlen hercegnőt játszani, szerintem az utóbbinál sokkal több van benned 

K: Nem tudom ki az Úr istennek képzeled magad, hogy ítélkezel. Köss a betonba... bocs

C: Tudod hamar kibújik a szög a zsákból, szeretem a kedves lányokat, de ha valaki egy hisztérika lesz 1 kis piszkálódástól meg elkezd oltogatni mert elérem az elérhetőségét annak tuti nem ép a személyisége, meg értem amiket itt művelnek a pasik, de hiába a csinos pofi, mi nem egymást keressük  Game Over

K: Rendben, köszönöm, hogy nem zavarjuk többet egymást.

Második verzió

Neki ötletes volt a levele, ezért válaszoltam.

L: kopp kopp!

szia! bekopogok hozzád egy kicsit idekint hideg van és láttam az ablakon át hogy lesed a monitorod : ) vettem a bátorságom és eléd járulok levélben nem csak leskelődés terén : D) egy kellemes beszélgetés reményében. : ) beengedsz? most hogy tudod a szándékaim békések. : )) 

Üdv.: Libikóka
Remélem mosolyt csaltam arcodra! : )

K: Szervusz! Tán te vagy a csudálatos pauk embör, hogy itt a negyedik emelet tájékán jársz? 

L: Nem dehogy én vagyok az alpinista aki az ablakokat mossa : ))... a jégcsapok már nagyon zavarnak amik rajtam nőttek ki 

K: Hajaj siethetnél a mosással, mert nemcsak a hónapos retek, hanem az évi is kikelt már rajta 

L: Ki az az Évi? mit keresett az ablakon? : ) Még szerencse hogy Február van 

K: Szegény Évi a hónapos retket szeretné leszüretelni, de rájött, hogy már túlértek mindenen 

L:De min értek még túl? az Óperencián? vagy az üveghegyen?

K: Az üvegtáblán túl, de ott totálisan 

L: Üvegtábla? : ) üveges van a szomszédban? : ) Nem tudlak csevegőre hívni te tudsz? : )
(...)
A végeredmény: Cika továbbra sem válaszolt Klárika kacsintására, viszont jót bohóckodtunk ezzel a Libikókával.
 
U.i: Klárikát most kérték fel először gruppenszexre és begyűjötte a 200. lávolóját is...
2013/02/28