Szerelmes lettem!

Elvette az eszem... már azt hittem semmi nem tud előcsalni belőlem olyan lelkes, rajongó áhitatot... úgy érzem magam, mint egy kirakat előtt nyálcsorgató gyermek... akinek a zsebében lyukon kívül semmi sincs. És a rajongásom tárgya nem más:A fent látható "vas" egy Aprilia Red Rose... (*lógó nyelv, nyálcsorgatás)

Most elképzelem az olvasó arckifejezését: ráncos homlok, felhúzott szemöldök egy olyan "Ez most hogy jött ide?" kifejezés.

Az igazság az, hogy (nem néznétek ki belőlem, de) imádom a motorokat... Na nem a tömbszerűen összedolgozott kétszázzal repesztő gyorsulásikat, hanem a valódi művészi kivitelű épített, szépen kidolgozott, szinte festményszerű alkotásokat. Középsulis koromban Rika barátnőmmel gyakran mentem motoros találkozókra, vgay csak a kollégiumi szünetekben a főútra, hogy az elhaladó fémparipákon legeltetssük a szemünket. Tipikus szerelmem a chopper típus lett (most hozzáértőknél megy a bőgés: á, az hót' kényelmetlen, meg csigalassú) Igaz ami igaz, sosem ültem még ilyenen... hiába van öcsémnek is crossos Apriliája, a bátorságom egyedül Fater Jawa Babettájáig terjedt, amit hozzáillő biblibukóval szoktam megülni. Sajnos kezdő motoros vagyok és borzasztóan félek az olyantól, amin nem ér le a lábam... A másik tényező: igaz megvan a jogsim, de véleményem szerint vezetni szeretek csak nem tudok... ilyen alapon saját kocsira nem számítok (plusz a fenntartás is drága)

Igazán gondolkodóba akkor estem, amikor megtudtam, hogy több, mint 35 km bicikliutat fognak rövidesen felépíteni (egészen Nagyváradig) így lehetőségem nyílna Édeshez akár egy ötven köbcentis motorral is eljutni (a főúton nem kockáztatnám meg, hogy egy kamion elsodorjon) Meg későbbiekben biztos jó jönne munkába járáshoz is... Ezen felbuzdulva kezdtem Édessel a böngészéshez és erre jutottam. Ő kell nekem...!

Egy 1993 -ban gyártott darabot is 130 ropiért kínálnak. Sajnos át kell ültetnem eme rajongásomat a vizsgákba, mivel legalább 20 ezer forintot kéne begyűjtenem ösztöndíjként (havonta), hogy kifusson egy normálisat...

Szóval, ha esetleg netalán-talán valakinek valahol valamerre egy hasonló darab van a garázsában elfekvőben, és szeretne túladni rajta méltányos áron, ne felejtsen el nekem szólni...!

Reakciók a feltevésemre:

Muter: - De olyan kis édes robogók vannak a nővéredé is olyan kis cukimuki! Vagy olyat vegyél vagy kocsit, mert ez nem NŐIES és nem is biztonságos mert olyan nagy és otromba!

Fater: - Hülye vagy te, mert hülye vagy és ezt elképezeled és osztán meg hogyhogy és még azértis mer csak...( - Majd diploma után gondoltam...) -Ja...az még olyan soká lesz (*csalódott fej) - Majd lesz robogó... (-De nem robogó...) - Ja persze csopper, haggyámá a hülyeségeddel, mert hülye vagy te és még...

Pacsi (Fater motoros haverja): - Ne már, vegyél egy normálisat! Csináld meg nagymotorra a jogsit aztán vegyél egy 125 - ös. Az 50 köbcenti nagyon kevés! Azt nem lehet húzatni, ha nem bírja akkor meg viheted a hátadon...!

Sünci: - Hát ez meg hogy jött most neked...?

Édes: - Akkor együtt bármelyik pecázó helyre ki tudnánk menni motorral! (- Diploma után...) - Akkor tavasszal nem megyünk együtt motorral pecázni...? :(

2013/01/05