2012.12.21.

Már csak 16 nap és itt a világvége! A Null Síkos bejegyzésem elvileg nagy sikert aratott: Jelenleg 3050 -en nyitották meg, mióta kiposztoltam! (Mondjuk, ha a Metropolnak szabad hinni, a google-ben most ez a második legkeresettebb címszó.)

Muter már teljesen be van zsongva. Legutóbb egy utazótáskát tömött tele liszttel, cukorral, aszpirinnel, termodzsekivel, vetőmaggal, mindenféle tasakos levesporokkal, meg egy hadseregnyi konzervkajával. Próbáltam lenyúlni egy doboz tengerit, de elég jó kis fejmosást kaptam érte: " -Ne őrülj meg lányom! Ha jön a nullsík, akkor jól jönne ez még! Ki tudja, talán egy hónap múlva ennek a kukoricának a leve fog megmenteni a szomjhaláltól!" Mondtam, hogy a levét megtarthatja, nekem csak a szemek kellenek belőle a pizzára,de hajthatatlan! Még azt tervezi, hogy feltölt egy nagy hordót ivóvízzel és beviszi az előtérbe... Legutóbb megkérdeztem Édest, hogy december 21-én jön-e hozzánk? "-Én aztán nem. Nem fogom Muterod süketelését hallgatni, hogy jön a világvége!" Most hétvégén a szombat munkanap volt (Édessel mellőztük a közös hétvégét), otthon voltam, és süketülésig hallgattam a különböző teóriáit. Hogy ezt olvasta, meg azt olvasta a neten róla. Megjegyeztem, hogy az egész világvégét csak a bankok fújják fel, hogy direkt vegyenek fel az emberek hitelt, mert úgymond úgyse kell visszafizetni."- Te meg ezt honnan hallottad...?  - Metropolban olvastam. -Dehát az nem hiteles forrás...!" Mert az internet az kurvára az... Majdnem megmutattam a blogomat, hogy figyu, én is tudok ilyet csinálni, de úgy gondoltam nem játszunk ilyet. Már elkezdett egy másikat mesélni, hogy Bill Gates meg a többi fejes repülőkkel alumíniumport szór a fejünkre, hogy megmurdeljünk minél hamarabb, meghogy a zsidók, azok is forgatnak valamit a fejükben... Megjegyeztem, hogy lehet struccpolitikám van, de engem jobban izgat, hogy milyen lesz a következő biometria zéhám, mint az ilyen paranoiás dolgok, hogy az ufók meg a zsidók hogyan fognak össze, hogy ellopják az univerzum összes vattacukorkészletét. "- Te egy akkora sötét, műveletlen bunkó vagy! Csak kritizáni tudod a másik ember véleményét! Üljél be egy pár tudományos előadásra, biztos jót tenne neked! Majd ha jön a világvége!" Megkérdeztem szerinte mire járok a fősuli keretén belül...?

Szóval úgy döntöttem, a 21-ét Édesnél töltöm... Ugyanannyi túlélési eséllyel indulok, mintha otthon lennék: elvileg a spájzban három hónapra elegendő tészta, lekvár, kakaópor, csoki, liszt, csalamádé, befőtt és egyéb nyalánkság van, a szobában ott a cserépkályha, Édesnek pedig nagyszerű a biofűtéstechnológiája (bezzeg nekem mindig jeges a kezem-lábam!) valahogy csak kihúzzuk...

Ha késik a világvége majd küldök Muternak egy SMS-t, hogy a null sík pirosat kapott a lámpánál, vagy egyszerűen a maják nem leltek nagyobb kőtömböt, amire a naptárat rajzolhatták...?

2012/12/05