Giccs Karácsony, Nagy Karácsony

" - Rühellem a Karácsonyt.Az összes bolt már november eleje óta tele van hóemberkékkel, műanyaggömbökkel, szaloncukrokkal, világító vackokkal meg minden hülyeséggel, pedig Karácsony még a fasorba sincs!A tévében is ezt nyomatják vegyél-ez-vegyél azt!Aztán meg leadják a sok ezeréves karácsonyi filmeket: a Bud Spencer filmeket, bunyó látástól Mikulásig és tovább, meg a Beethoven 28 része, Winnetou kalandjai, Reszkessetek Betörők nemtomhány, 101 kiskutya,102 kiskutya,103 kiskutya, 104 kiskutya, meg az összes rég kinyomatott animációs film...Totál nincs karácsonyi hangulatom."

Ezt még Édes mondta múlt héten.Osztom a véleményét, de én leginkább a kapkodástól és az összehangolatlanságtól tudok falra mászni.(Ennek eredményeképp két karácsonyfát is sikerült vennünk)Az ajándékok javát már megvettem december elején, sőt már tegnap előtt mindet be is csomagoltam. Muternak felajánlottam, hogy az övéit is elrendezem, ha kell:" - Hagyjál már a hülyeségeiddel és pakold el a cuccaidat!"Ma délelőtt kihajingálta elém az összes ajándékot" - Öt perced van becsomagolni az ajándékokat és feldíszíteni a fát, mindjárt jönnek nővéredék!"Ez is komoly beszólás volt tőle:"- Vettem szép gyeretyatartókat a fára, de gyertyát nem vettem bele."A Szentestét itthon töltöm, holnap megyek Édeshez (legalább valami jó is lesz az ünnepekben...). Szilveszterkor benézünk Debibe a Tankcsapda koncertre.Idén már nem tervezek új bejegyzést, úgyhogy gyerekek, MINDENKINEK BOLDOG KARÁCSONYT ÉS SIKEREKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET!Már most levontam a következtetést: ha Édessel összebútorozunk nem lesz ilyen vacakolás.Max egy jelképes fa és ajándékképp elvonulunk a világ szeme elől egy kétnapos wellnesskúrára.

UI: Van 8 db eladó FA hónaljspraym.Már egy ideje stiftet használok, de nem tudtam, hogy ez ekkora titok...(Most ennyire büdös vagyok, vagy nem ismernek?)

2010/12/24/