Már csak a villámot várom...

Ha manga-figura lennék most a fejem felett sötét felhők gomolyognának és egy jókora kereszt takarná el a homlokom nagy részét...

A hétfőt kezdtem egy bitang rostos-fostos TB jogismeret zh-val... minden második alkalommal írunk egy zh-t aminek az átlagából, ha kijön egy négyes megkaphatjuk jegyként (amúgy szóbeli van). Na, mármost nem elég a négyes átlag plusz beadandót kell csinálni vagy egy szóbeli kiselőadást valami jogos "anyagcseréből" és akkor tuti a megajánlott. Én egy félreérthetésnek köszönhetően kiselőadásra lettem előjegyezve a  "Mezőgazdasági Őstermelők Járulékfizetési Kötelezettségei" címen, mivel nálunk az egész család a parasztlétből él. Múlt héten lefixáltam, hogy minimum 3 hét kell nekem a felkészülésre (dörzsöltem a tenyerem, hogy az a 3 hét múlva szünetre esik és kényelmesen kifaggathatom Fatert a szántás-vetés- aratás-műtrágyázás rejtelmeiről). Frászkarikát! Jövő hétfőre beírta az előadásomat! Gondoltam, oké... túl leszek rajta hamar. Csak tegnap jött az e-mail: mivel az egyik szabadon választhatós tanár össze akar vonni minket a levelezős csapattal ezért szombaton 9-től akar órát tartani... Tökön szúrtam volna magam, ha nálam lett volna a micsodám, de más hordja... Csütörtökön késő délutánig órám van... pénteken semmi... szombaton óra... vasárnap semmi... hétfőn óra. Mi az ótvaros anyjukért nem tudták volna betenni vasárnapra??? Most egy napra menjek haza... muszáj: jövő héten szállásdíjfizetés (nálam jelenleg az összegnek az egytizede van), kell a kiselőadáshoz a segítség, kell pénz a következő pénteki Alvin-Depresszió-Road koncertre...ja, és egy maszkír-készlet a jövő keddi sulis zombi-partira... aki jelmezesdibe megy értékelik. Igen, tucc-tucc partira megyek...leszakad majd a pofám (a videón látható módon)

Ha van rá igény, majd teszek fel róla képet. Édes...? Égetően hiányzik...szeretném hátulról átkarolni, a kis fokhagyma-tomporára simulni, csuklómat a boxere gumírozásába akasztani, hogy végre egy szerelmesen megnyugtatót aludjak... " -Csak egy napra tudok hazamenni... úgyis csak futtában látnál, és neked ugyanúgy benzinbe kerül... legalább el tudnál menni csukázni, úgyis azon főtt a fejed, hogy szabadnapot kell kivenned miatta..." Legszívesebben az ellentétjét mondanám, de nem ez a kedvező számára. Válasz: " -Jól van, akkor hagyjuk a hétvégét..." Kicsit reménykedtem benne, hogy ellentmond... Nem baj... hosszabb távollét után úgyis bújósabb. Az amúgy is legatyásodott életkedvemhez csatlakozott még egy tényező... Elveszett a kolis belépőkártyám. Valószínűleg reggeli melegítésnél kint hagytam a konyhában és valaki rácsapott. Kértem egy ideigleneset, ami két hétig jó, addig reménykedek, hogy valaki visszaszolgáltatja, ha nem plusz kiadás... Gondoltam facebookon írok egy üzenetet Muternak, hogy milyen problémák merültek fel a héten. Érdekes módon eltávolították az egész adatlapját és az összes hozzászólását... szerintem nem kellett volna annyi összeesküvés-elméletes-kormányellenes szöveget kipakolnia. Legutoljára azt linkelte be, hogy a zsidók lekenyerezték a kurdokat, ha kirobbantják a harmadik világháborút megalapíthatják Kurdisztánt. Még egy kommentet is fűztem hozzá: - Akkor Gyurcsány azért mondta, hogy "Elkúr(d)tuk"? Akkor én leszek a következő... Már előre látom...

Most érkezett el az a pont...

Hogy fejre állok és összeszarom magam röhögve...

2012/10/10