Nyár

Helyzetjelentés címszavakban a nyári szünetről

Anglia

Don Huan DeRick vizsga után egyből kiment dolgozni. Előtte próbált rávenni, hogy tartsak vele, hisz csak őszig lennénk kint és nem is olyan rossz konténerben lakni egy héten 6 napot melózni napi 10 órában...Tájékoztattam, hogy Édes nélkül egy tapodtat se megyek. Akkor megnyugtatott, hogyha meggondolnám magam ő segít nekem kimenni később is, mert tartani akarja velem a kapcsolatot telefonon keresztül (Szemétség lett volna, ha azt mondom megelégszek félévente egy e-maillel?). De egy későbbi "kedves" megjegyzésemmel szerintem véglegesen sikerült lekoptatni. Muter most azzal állt elő, hogy van egy pályázat, (mivel biztos nem tudom enélkül letenni a nyelvvizsgát) gyöngybaglyokat kell őrizni meg számolni Angliában csak érettségi kell hozzá, meg az ember egy kicsit gagyogjon angolul. Őt is lepattintottam, mi vagyok én Harry Potter?!

Barátok

Matykával tartom néha a kapcsolatot neten keresztül. Találkozott egy csajjal mikor jött haza vizsgázásból.Most "okítom" női lélektanból és randizológiából. X-el találkoztam a vonaton, nem úgy nézett rám, mint aki annyira békülni akar három év fasírt után. Kicsit úgy nézett rám, mint a véres rongyra. Tudom, gonosz vagyok, de engem robosztus alakjával, kinyúlt pólájával, farmerében leginkább egy leszbikus hímimitátorra emlékeztetett...Y-nal is valamikor összefutottam neten keresztül. Akkor felvette a legédesebb tündibündi barinő- stílust, de észrevételeim szerint továbbra se óhajt le se szarni. Nos, mit mondjak? Kikoptam barátok teréből.

Cannabis

Édestől cannabis-es fülbevalót kaptam a jó bizonyítványomért. Kicsit élt bennem a remény, hogy talán gyűrűt kapok... Lehet, azzal még több gondom akadt volna.

Csókolom

Szerintem öregszem. Egyre több gyerek köszön így nekem. Édes szerint, nem tudják ránézésről megállapítani az életkort, csak azt nézik, hogy nagy és kész. De istenem, én mióta számítok nagynak a magam 166 centijével???

Diplomaosztó

Gucinak (Édes húgának) hétvégén volt a diplomaosztója. Bevallotta, hogy nem tudja ezután mit csináljon. Mindenki azt hitte ezután összeköltözik a pasijával(legalább 4 éve vannak együtt) és feléjük keres valami melót. Állítása szerint már nem tudja szereti-e annyira, hogy együtt éljen vele...Ezt senki sem gondolta volna. Szerintem lepergett előtte a jövője, ha kedvesével marad és valamitől biztos megijedt. Velem legalábbis így történhetett volna...

Együtt

Szerintem Édes előtt is lepereghetett, hogy ez velünk ugyanígy megeshet (igaz én most nemfősulit fejeztem be). Minden esetre hétvégén úgy viselkedett, mint Zső macskám szeretethiányos állapotában (folyamatos bújás, dorombolás, puszilkodás). Délutánonként összebújva sziesztáztunk, ennek eredményeként este nem aludt el egyből amint letette a fejét. Még álmában is olyan erősen ölelt, hogy hajnalra mindenem elzsibbadt. Meglepett, jól esett, de szerintem sajnos ez múló állapot.

Fesztivál

Lehet egy napot rászánunk a Campus Fesztiválra. Úgyis olyan régen voltunk már bárhol is...

Fénykép

Segítettem Gucinak elpakolászni a koleszból hozott cuccait, amíg Édes az osztálytalálkozóján volt. Mutatott egy fényképalbumot, amiben Jóemberemről is volt egy pár kép. Már értem, miért én vagyok az első csaja. Gonosz vagyok, de megfigyelésem szerint szódás-szifon szemüvegével és rövid zsíros hajával 20 év alatt az "úristen-hogy-néz-ez-ki" kategóriába tartozott. A fene se hinné mennyit változtat a hosszú haj...

Fősuli

Nem tudom melyik lenne nagyobb szívás! Ha felvennének, vagy ha nem... Fevesznek, akkor van minimum három és fél éve, ha nem, le kell tenni egy nyelvvizsgát aztán go valamerre melót keresni. Akkor taposhatok Guci cipőjében...

Meló

Most csak itthon. Szedem a szezongyümölcsöket és pakolom be a fagyóba vagy lekvárként az üvegekbe. Lehet valamelyik hétvégén kinézek nagyanyám másik portájára kinyitom a nagykaput és kiteszek egy táblát, hogy hagyaték-kiárusítás. Legalább kiürülne a ház, ha nem is kelne el és lenne egy kis zsé nyárra.

Szülinap

Hétvégén töltötte Édes a huszonnyolcat. Biztosítottam, hogy számomra továbbra is huszonnégynek néz ki (első találkozásunkkor ennyit saccoltam rá) és ráér problémázni a harmincra két év múlva. Örült az egyedi készítésű csontváz-madaras pólónak.

2011/06/29/