Summa summarum

Címszavakban

AJÁNDÉK

Elcsesztem Édes órájával mert,

  1. drágább volt az ő ajándékánál és ezáltal kínos helyzetbe hoztam (NIVEA testápoló-tusfürdő-hónaljspray(?) csomagot kaptam tőle:P)
  2. túl nagy lett és a szemkivételt ő állta
  3. csak ünnepnapokon fogja hordani, vagy ha a másik szétesett

Sose tudok jó ajándékot venni neki...

BULI

Szilveszterkor Édessel, Zupival(Édes régi barátjával) és Muterral a Nagytemplom előtt:DNem volt rossz, de jobban el tudtam volna viselni, ha az első sorokban lehettem volna, plusz fokban...

CSUKA

Csuka megnyúzva fasírtként ledarálva, fűszerezve bőrébe visszatöltve, tepsibe megsütve...Ez a legextrémebb kaja, amit valaha együtt készítettünk el...és szerintem az egyik legjobb is.(Kérésre közzéteszem a pontos receptet)

DIABÉTESZ

Édes mostani kedélyingadozásának egyik oka.

EGYÜTT

8 nap nonstop.De jó is volt...

FŐSULI

B- terv a jövőre levelezőn.

GRATULA

Helennek a Babóhoz!

GYAKSZIHELY

Még nincs, DE holnap megyek megbeszélésre!Csak sikerüljön...

HIÁNY

Mialatt Édes itt volt többször is felébredtem, mert azt álmodtam, hogy elhagyott köszönés nélkül.Most rosszabb, hogy magam mellé álmodom és a hiányára ébredem...

IN MEMORIAN

Burkus..Emlékeinkben sokáig megőrzünk, mint az egyetlen gyerekkádba fektethető és fürdethető kutyánkat.Elhitetted velünk, hogy sötét vagy, mint az éjszaka, de ezzel csak minket akartál hülyére venni.Tizenkét-három évesen is fiatalos voltál, de a rák és a hideg nem kímélt téged.Nyugodj békében!

JUJ

Túl voltunk a szokásos esti tisztálkodáson.Biztos ismeritek, hogy vannak olyan papucsok, amik meglehetősen kínos hangokat produkálnak, amikor az ember vizes talppal lépked benne.Egy óvatlan pillanatban az én surranóm is "elengedte"magát.Édes legalább húsz percig ezen röhögött.Hiába bizonygattam, hogy a lányok nem finganak...

KÉK LAGÚNA

Tizenpár évesen oda voltam érte.Édes most látta először (fel is háborodtam, hogy milyen alapműveltsége van).Tetszett neki.Legalábbis nem aludt el rajta (Az Ördög Székén olyan hangosan horkolt, hogy alig hallottam tőle a halálsikolyokat), és voltak kommentjei is hozzá: "Jó csaja van a hajnak...vagyis jó haja van a csajnak:D" vagy "De aranyosan úszik az a kis tökös!"Érdekli ez a világtól elvonulós, magányos, rejtett életstílus.

LÉLEK

Édes depresszióba esett szilveszter utáni éjjel.Nem bújt hozzám, forgolódott, az ágy szélét kapargatta közben nagyokat sóhajtozott. Felajánlottam, hogy bekapcsolom neki a tévét és beteszek neki egy dvd-t, vagy hozok Mutertól egy fél szem altatót.Mindet elutasította.Kértem, hogy meséljen a halakról.Csend.Akkor már gondoltam, hogy nagy a baj.Átöleltem, sejtettem mi nyomja a kis lelkét.Eltelt egy év és még mindig nem kapott munkát.Azt mondta középsuli óta nem volt ennyi időt otthon.Nem akarja, hogy a szülei tartsák el.Tavasszal lejár a munkanélkülije, azután nem lesz TB-je se, így az inzulint sokkal drágábban kell kiváltania.Ha márciusig nem szerez melót felköltözik Pestre Zupihoz vagy az ország másik végébe.Szorosabban átöleltem:"Nem akarlak elveszíteni."

MELÓ

Ennek hiánya a másik oka Édes kedélyingadozásának.A- terv, ha idén végzek.

NICOLE KIDMAN DISZNÓT VÁG

Inkább mentem volna disznótorba vizsga helyett...

OTTHON

Csücsülhetek, ha épp nem vizsgázni vagyok.

ÖCSI

Érdekes módon vele is tudok beszélgetni, és nem is olyan bunkó, mint amilyennek a haverja akarja.

PAPA

Nyolcvannégy éves, de azt mondta húzzunk bele, mert meg akarja érni az esküvőnket.Úgy legyen...

REMÉNY

Ez hal meg utoljára.

SMS

Összvissz egy szilveszteri SMS-t kaptam.A tavalyi húszhoz képest szegényes...

SZABADON

Nővérem szerint, ha Édes menni akar engedni kell.Fáj, de igaza van...

TANKCSAPDA

Nagyon jó volt a szilveszteri koncert, de jövőre jobban szeretném a Főnix Csarnokban látni.

TYÚK

Ez lett Y-ból miután elment fősulira.Ott tanítják, hogy "kabdbe"?

UGRATÁS

Zupi a harmadik pezsgő után az összes csajnak beszólongatott.Kocsiból ordítva:"BÚJJÉK-beléd az ördög!!!Hol sétálsz, Ciccaa!!!" vagy a miniszoknyásoknak:"Csajszikák, nem fáztok?"Muter ilyenkor csak a szemét forgatta...

ÚJÉV

Mindenkinek legyen sikeres...

ÜRES

A fejem vizsgák előtt (és után).

VIZSGAIDŐSZAK

Amibe nyakig benne vagyok...

X, Y

Akikre haragszom, mert egy szaros középiskola elég volt ahhoz, hogy semmivé tegye az oly hangozatott barátságunkat.

ZUPI

Pesten van egyedül albérletben.Mikor felköltözött békésen szakított a barátnőjével, mivel nem tudtak eleget találkozni.A muterja támogatja anyagilag, hogy ne jöjjön ki mínuszba.

ZSÁKBAMACSKA

A jövő...

 2011/01/05